Monday, March 23, 2009

PALET MAKANAN IKAN DARI CAMPURAN TEPUNG CACING


Kami mempunyai bekalan 10 hingga 30 ton sebulan palet makanan ikan jenis terapung yang diperkayakan dengan protin cacing tanah. kandungan protin 18%. Sesuai ikan ternakan seperti keli, haruan, udang dan lain-lain jenis ikan. Hubungi kami untuk mendapatkan harga borong termurah.

6 comments:

Unknown said...

harga palet per kg

Anonymous said...

Bagaimana untuk dapatkan pallet makanan ternakan cacing? berapa syarat belian untuk dapatkan dengan harga RM2? boleh test dan saiz bebola berapa? untuk grower atau finisher? tk

sharilkeli@yahoo.com said...

pallet utk baby keli saiz 1" ada jual tk? protien brapa %? N brapa harga?

Putra said...

kayaknya bermanfaat nih buat para petani ikan dari pada harus membeli pakan yang mahal.

Putra said...

kayaknya bermanfaat nih buat para petani ikan dari pada harus membeli pakan yang mahal.

DUŠKA ALŽBĚTA said...

Saya akan sangat mengesyorkan perkhidmatan pembiayaan meridian Le_ kepada sesiapa yang memerlukan bantuan kewangan dan mereka akan membuat anda berada di atas direktori tinggi untuk sebarang keperluan selanjutnya. Sekali lagi saya memuji diri anda dan kakitangan anda untuk perkhidmatan dan perkhidmatan pelanggan yang luar biasa, kerana ini merupakan aset yang hebat untuk syarikat anda dan pengalaman yang menyenangkan kepada pelanggan seperti saya sendiri. Mengharapkan anda semua yang terbaik untuk masa depan. Perkhidmatan pembiayaan meridian adalah cara terbaik untuk mendapatkan pinjaman mudah, di sini ada email..lfdsloans@lemeridianfds.com Atau bercakap dengan Encik Benjamin Pada WhatsApp Via_ 1-989-394-3740 Terima Kasih untuk membantu saya dengan pinjaman sekali lagi dengan sepenuh hati saya bersyukur selama-lamanya.